متروک ترین امپراطوری بهار

متروک ترین امپراطوری بهار

زندگی مرگ تدریجی رویاهاست می نویسم تا باشم
متروک ترین امپراطوری بهار

متروک ترین امپراطوری بهار

زندگی مرگ تدریجی رویاهاست می نویسم تا باشم

خدا باغبان منست


SAM4061T8kA5.jpg


بهار است و یک فصل آشنا برای آشتی با بهار نارنج ها...بهار است و یک هوا برای قدم زدن در کوچه باغ ها...بهار است و کشف ترمه در تولد یک پروانه گیج کنج درخت توت...

بهار است ...

سالی که گذشت ، گذشت ...خیال می کردم زمستانش طولانیست هر سمت سنگ بود ونامردی و نامرادی اما خدا می خواست علف های هرز را بکشد و کشت ومن حالا تهی شده ام از حضور علف های هرز در حیاط خلوت بابونه هایم ...

خدا باغبان منست و باید رنج کشیدن علف ها از تنم را تحمل می کردم تا بتوانم از کشف لذیذ شقایق لذت ببرم..من پرم از هوای مهربانی...آنقدر لبریزم که می خواهم تا آخر این فصل بدوم تا آهو زاده شود از چشمهایم...

بهار نارنج هایتان بی رنج باد و پراز شکوفه ناب گیلاس...من مستم در رنگ ناب کاشی های فیروزه ای همین حوالی

بهارتان آغشته به گز بلداجی اصفهان و قطاب یزد و سوهان قم و بادام سوخته کردستان و فالوده شیراز و نقل نهاوند و فلافل اهواز و انگشت پیچ همدان و پشمک تبریز و کلوچه لاهیجان و نان برنجی کرمانشاه و قوتو کرمان و شیره انگور ملایر و نان روغنی بروجرد و زعفران خراسان ورطب جنوب و...

سالتان آنی شود که از خدا می خواهید

نظرات 9 + ارسال نظر
زهرا پنج‌شنبه 29 اسفند 1392 ساعت 14:01

سلام عمو امپراطور
چه پست معطری
این همه عطر ور نگ لذت بردم
سالتان آنی شود که از خدا می خواهید

سلام بانوی انتظار و بهار

امید که رنگهای دل و روزگارتان گرم گرم باشد و معطر به حضور بهترین ها

بهار بی خزان پنج‌شنبه 29 اسفند 1392 ساعت 22:31 http://idea90.blogsky.com

مُدّعی گوید که با یک گل نمی گردد بهار

من گلی دارم که عالم را گلستان می کند

گل من را بهاری بی خزان است

گل من مهدی صاحب زمان است

اللهم عجّل لولیک الفرج

سال جدید و انشاالله سال ظهور آقا را به شما و خانواده محترمتان تبریک میگویم
[گل]

من گلی دارم که سایه مهربانی اش هوش می پراند از سر دشت

آمین دلم را سنجاق می کنم به دعای فرج باشد که همه به پیشواز اردی بهشت مهربانی اش برویم
فرخنده باد این سال و مهربانی تان

بهار بی خزان پنج‌شنبه 29 اسفند 1392 ساعت 22:34 http://idea90.blogsky.com

سلام
بسیار زیبا ! خانه دلتان همیشه خالی از علفهای هرز و سایه خدا بر سر تک تک لحظه هایتان !

سلام
سپاس

ری حان جمعه 1 فروردین 1393 ساعت 18:45

هرچند دوری بی خبر ماندی از احوالم،
هرچند این دوریت زخمی بوده بر بالم،

اما همین که حس کنم در فکر من هستی
اما همین که طرح چشمان تو در فالم...

یعنی هنوزم زندگی یک روی خوش دارد
یعنی از اینکه باتوام هرلحظه خوشحالم

وقتی که چشمت دم به دم بیت المقدس تر،
بگذار من باشم فلسطینی که اشغالم

ساحل،سرساعت،سکوتت،سیب سرخی که...
یک "سین" دیگر مانده تا نوروز امسالم

هر روز من باتو همان نوروز پیروز است
دائم به این عیدانه ی هرروزه می بالم
شعر از: رویا باقری



وای خدای من . . .چه هفت سین قشنگی
چه همه با سلیقه و چه همه خوراکیهای خوشمزه ای

همه ی گز های بلداجی اصفهان مال من

+ سال نوتون به شادی، لبخند و سر سلامتی

بهارتون به نیکی

بگذار من باشم فلسطینی که اشغالم
...
...


سال نوی شما هم به فال نیک قمری و برکه نیک وخوش باد

سرزمین آفتاب دوشنبه 4 فروردین 1393 ساعت 19:44

سلام و عیدتان مبارک

چه زیبا بهاریست وقتی که خدا باغبانمان باشد
وقتی که پروانه دل با بوی بابونه ی کوهی بیدار شود و از پیله معرفت به سوی بلندترین شاخه ی جنگل پر باز کند

سالتان نیکو
بختتان بلند
دلتان شاد

سلام مرد آفتاب...

خدا باغبانمان هست اگر باور کنیم می توانیم گل باشیم نوعش مهم نیست بودنش واجب است

طهورا سه‌شنبه 5 فروردین 1393 ساعت 19:36

آینه دلتان همیشه برنگ آبی منقّش باد .

بهارتان پربار تر شکوفه باران ...

سلام برادرزاده

سلام عمه خوب همیشه

بهارتان آنی شود که شکوفه گیلاس می شود

سمیرا شنبه 9 فروردین 1393 ساعت 11:46

اگر همه بدیهای سالهای گذشته را هم کنارهم قطار کنم در مقابل پیدا کردن دوستان خوبی مثل شما و مانای عزیزم کم میاورند...بهار با دوستانی مثل شما ارزشمند و دیدنی و شکوفه باران می شود که خود خود بهارید...از خدا برای خانواده گرم سه نفره تان آغوش امن خدا را درسالی که شروع شده آرزو میکنم و امیدوارم هر روزتان شروعی دوباره و هر لحظه تان بهاری باشد....عیدتان بهار نارنج....نوروزتان حلوا گردویی...دلتان پر از شکوفه های گیلاس

خوبی این زلزله این بود که سبک شدم و راحت تر می دوم و این انگیزه ایست که مسیر رفتن شما را تجربه کنم مسیر چشمه و غزال...خدا می داند که دعایم مزین به نام شماست...دلتان چکاوک و قمری...روح تان اقاقی ها...و روزگارتان بنفشه زار

بهار بی خزان چهارشنبه 13 فروردین 1393 ساعت 20:09 http://idea90.blogsky.com

شهر آبستن غم هاست ، خدا رحم کند
شهر این بار چه غوغاست، خدا رحم کند
بوی دود است که پیچیده، کجا میسوزد؟
نکند خانه مولاست، خدا رحم کند
هیزم آورده که آتش بزنند این در را
پشت در حضرت زهراست، خدا رحم کند
همه جمعند و موافق که علی را ببرند
و علی یکه و تنهاست خدا رحم کند
غزلم سوخت، دلم سوخت، دل آقا سوخت
روضه ام ابیهاست خدا رحم کند.
سلام بی کران
بهارتان معطر به نام مادر خوبی ها ![گل][گل]

ای وای....خدا رحم کند

سلام مهربان

دلم سوخت...محشربود

بهار بی خزان پنج‌شنبه 14 فروردین 1393 ساعت 18:40 http://idea90.blogsky.com

سلام وسپاس از حضورتان امپراطور مهربان !
جواب را پی نوشت کردم برای همه دوستان.
ان شاالله چشم دلمان به جمال مولایمان روشن شود !

سلام بزرگوار
مهربانی تان پی نوشت بهار است
سپاس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد